دسته بندی نشده

گام اول در اجرای گرمایش از کف

گام اول گرمایش از کف – اموزش اجرای گرمایش از کف بصورت گام به گام

پس از تهیه نقشه گرمایش از کف ساختمان که در مرحله قبل انجام شد.حالا نوبت به نصب سیستم گرمایش از کف طبق نقشه میرسد.

بسته به نوع کلکتور مصرفی میتوانید برای سهولت کار ، قبل از اجرای سیستم گرمایش از کف ، نسبت به نصب شیرها روی کلکتور و سپس نصب کلکتورها بر روی جعبه کلکتور اقدام نمائید.

البته جعبه کلکتور را نیز می توان قبلا درون دیوار نصب کرد وسپس کلکتورهای گرمایش از کف را مونتاژ و برروی آن نصب نمود.

گام اول گرمایش از کف

 

باید توجه داشت که اگر از لوله کشی سیستم گرمایش از کف، برای سیستم سرمایش از کف نیز استفاده میشود ، نیاز به نصب دو شیر جدا کننده در مسیر ورود و خروج کلکتورهاست، این شیرها وظیفه جدا کردن جریان آب گرم و سرد را برای ارتباط با پکیج و چیلر بر عهده دارند.

نصب کلکتور گرمایش از کف 2

 

برای هواگیری کلکتور سیستم گرمایش از کف باید از شیرهای هواگیری اتوماتیک ( ایرونت ) استفاده گردد که این شیرها در هنگام مونتاژ کلکتورها باید بر روی آن نصب گردد.

هواگیری گرمایش از کف

 

شیر های بای پس هم یکی از اجزای کلکتور گرمایش از کف هستند که میتوان در هنگام مونتاژ کلکتور شیر بای پس ، هم نصب گردد . شیرهای بای پس مانع از فشار مضاعف و استهلاک زودرس پمپ شده و موجب یکنواختی جریان آب در مدارهای لوله کشی می شوند.

کلکتور گرمایش از کف1

یکی از مهمترین مساعلی که باید بدان توجه کنیم عدم نشتی اجزای کلکتور گرمایش از کف است.برای جلوگیری از نشت آب و بهتر آببند شدن اجزای کلکتور میتوان از تفلن مایع نیز بهره برد.

به یاد داشته باشید همیشه در گام اول گرمایش از کف جعبه کلکتور را در داخل دیوار نصب کنید تا بعدا از تخریب دیوار جلوگیری شود.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا
تماس