portfolioنمونه کار صفحه نخستنمونه کار یزد
موضوعات داغ

منزل مسکونی بلوار جوان

گرمایش از کف منزل دوبلکس

اجرای گرمایش منزل دوبلکس

زیر بنا : متراژ گرمایش از کف کار شده ۲۰۰ متر مربع

آدرس : صفائیه بلوار جوان

گرمایش کفی دوبلکس

بهترین روش برای گرم کردن منازل دوبلکس چیست؟

اکثر مردم به این موضوع آگاهند که گرما به طرف بالا حرکت میکند، در سیستمهای همرفت مثل رادیاتور هوای اطراف رادیاتور پس از گرم شدن به طرف بالا و سقف حرکت کرده و در زیر سقف انباشته میشود .

در منازل دوبلکس و اماکنی که ارتفاع سقف زیاد است مدت زمان زیادی از کارکرد شوفاژ صرف گرم کردن سقف و مکانی که ما به گرم بودن آن نیازی نداریم خواهد شد.

با در نظر گرفتن ارتفاع سقف و مکانی که ما به گرما نیاز داریم ( یعنی در کف تا ارتفاع 2 متری ) خواهید فهمید که چه مقدار انرژی بیهوده مصرف خواهد شد و مدت زمان کارکرد پکیج بیشتر شده و به همین میزان استهلاک قطعات پکیج نیز افزایش خواهد یافت.

طرز کار گرمایش از کف

گرمایش از کف در منازل دوبلکس

در سیستم گرمایش از کف بر خلاف رادیاتور و شوفاژ گرما از کف ساختمان شروع به بالا رفتن میکند و بیشترین گرما در کف و تا ارتفاع 2 متری وجود دارد یعنی جایی که ما بدان نیاز داریم.

یکی دیگر از مزایای گرمایش از کف در منازل دوبلکس موضوع دکوراسیون است.به علت وجود پله و همچنین فضای ناکافی ، همیشه رادیاتورها دست و پا گیر و مزاحم هستند و فزای مفید و مناسب برای چیدن وسایل منزل را اشغال میکنند.

نتیجه گیری : برای گرمایش منازل دوبلکس و مکانهای دیگر بهترین سیستم از لحاظ مصرف بهینه انرژی و هم از لحاظ دست و پاگیر نبودن و راندمان بالا سیستم گرمایش از کف می باشد.

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس